انتخاب کاغذدیواری دکوراسیون دکوآرک
توصیه ی ما به شما عزیزان،برای انتخاب کاغذدیواری مناسب این است که مطالب متن زیر را با دقت مطالعه بفرمایید.امیدواریم بتوانیم راهنمایی مطلوبی به شما دوستان عزیز ارائه کنیم.

شاید در نگاه اول،انتخاب کاغذدیواری مناسب و مورد علاقه ی خودمان،در میان انبوهی از طرح،نقش و رنگ کار آسانی به نظر نرسد.اما ما سعی داریم در این باره نکاتی را برای شما بیان کنیم،با ما همراه باشید.
ابتدای کار باید سبک مورد نظرتان را پیدا کنید:

(باکلیک بر روی هر گزینه میتوانید موردی از هر سبک را ملاحظه بفرمایید)

هر کدام از سبک های ذکرشده دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که هر مورد را به اختصار بیان می کنیم؛

داماس:یکی از پرطرفدار ترین طرح های موجود،کاغذدیواری داماس است که در اکثر آلبوم های کاغذدیواری مدل ها و طراحی های متفاوتی از آن را می توان دید.داماس تک یکی از طرح هایی است که نظر خیلی از مشتریان را به خود جلب کرده است.داماس را می توان در دسته بندی کاغذهای کلاسیک و نیم کلاسیک قرارداد.اگر مبلمان منزلتان سلطنتی و کلاسیک است طرح داماس گزینه ی خوبی برای دیوار خانه شماست.

کاغذدیواری آلبوم پرنس دکوراسیون دکوآرک
داماس تک

گلدار:کاغذدیواری های طرح گل،باطراحی های مختلف در اکثر آلبوم های کاغذدیواری موجود می باشد.همواره دیدن عناصرطبیعی مانند گل،حس طراوت و شادی را به انسان القا می کند.شما نیز می توان برای دلنشین کردن محیط خود از کاغذدیواری های طرح گل استفاده کنید.پیشنهاد ما برای دیواری های باعرض کم،طرح های باگل های ریز و برای دیوار های عرض زیاد طرح های با گل های بزرگ است.

کاغذدیواری آلبوم پرنس دکوراسیون دکوآرک
گلدار

ساده:طرح های ساده گزینه ی بسیار مناسبی برای جایگزینی نقاشی ساختمان است.برای رهایی از یکنواختی در طرح های کاغذ دیواری می توان از کاغذدیواری های ساده در کنار طرح های اصلی استفاده کرد.بااین عمل به ترکیب و هماهنگی مطلوبی خواهیم رسید.

کاغذدیواری آلبوم پرنس دکوراسیون دکوآرک
ساده

راه راه:یکی از بزرگترین مزیت های طرح های راه راه(عمودی)باعث بلندتر دیده شدن ارتفاع سقف می شود؛به عبارت دیگر فاصله بین کف تاسقف را افزایش می دهد.بدیهی است که طرح های راه راه  بصورت افقی باعث عریض تر دیده شدن دیوار می شود.معمولا طرح های راه راه به عنوان مکمل طرح های اصلی هستند.

کاغذدیواری آلبوم پرنس دکوراسیون دکوآرک
راه راه

اسپورت و مدرن:سبک اسپورت و مدرن همانطور که مشخص است شامل طرح های اسپورت و فانتزی می باشد،که بایک سری نقوش گاهأ بی نظم اما دارای هارمونی تشکیل شده است.آلبوم اسکین یکی از بهترین نمونه های این سبک است.برای خارج شدن محیط از حالت کلاسیک و قدیمی،می توانید از این دسته بندی استفاده کنید.

کاغذدیواری آلبوم پرنس دکوراسیون دکوآرک
اسپورت و مدرن

سه بعدی:کاغذدیواری های سه بعدی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.به دلیل طراحی خاص این مدل،باعث ایجاد خطای دید می شود و طرح بصورت عمق یا برجسته به نظر می رسد.استفاده کاغذدیواری های سه بعدی برای تمام دیوارها اکیدأ توصیه نمی شود.از این طرح ها در فضاهای خاص و برای دیده شدن بیشتر یک دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذدیواری آلبوم اسکین دکوراسیون دکوآرک
سه بعدی

حال با دانستن سبک مناسب و مورد علاقه ی خود می توانید انتخاب راحتتری داشته باشید،چرا که رنگ زمینه و طرح کاغذدیواری امری کاملا سلیقه ای است.

گروه دکوراسیون دکوآرک

«ما آمده ایم که بمانیم»

۲ دیدگاه برای “انتخاب کاغذدیواری مناسب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...